Tagastamine

Tooteid saab tasuta tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Kui soovid toote vahetada samaväärse toote vastu, siis võta meiega ühendust, et veenduda, kas meil on soovitud vahetust pakkuda. 

Tagastamiseks saada meile e-mail: info@murese.ee või täida tagastamisvorm, mis asub siin ning vii pakk tagasi pakiautomaati. Võimalusel kirjuta pakendile oma tellimuse number.  Tagastamisel peavad tooted olema terved ja kandmata. Tagastatavad esemed pakenda originaalpakendisse või originaalpakendiga võrdväärsesse pakendisse selliselt, et kaup ei saaks transpordil vigastada (st pakend peab olema teibiga kinni kleebitud).

DPD-ga saabunud tellimuse tagastamine:
  • Peale paki kättesaamist saad SMS-i ja e-kirja tagastuskoodiga. Selle koodiga saad paki tasuta tagastada kõikidest DPD pakiautomaatidest.
Omnivaga saabunud tellimuse tagastamine: 
  • Tagastused saab vormistada siin: Omniva tagastus  
  • Peale tagastuse vormistamist saad SMS-i ja e-kirja tagastuskoodiga. Selle koodiga saad paki tasuta tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest.
Smartpostiga saabunud tellimuse tagastamine:
  • Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, millega pakk saabus, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
  • Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.

Tagastatava eseme(te) eest maksame raha tagasi esimesel võimalusel (hiljemalt 7 tööpäeva jooksul) pärast tagastuse kättesaamist. Kohaletoimetamise tasu tagastamisele ei kuulu.