Tagastamine

Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Toodete tagastamine on tasuta.

Tagastamiseks saada meile e-mail: info@murese.ee või täida tagastamisvorm, mis asub siin ning vii pakk tagasi pakiautomaati.

Omnivaga saabunud tellimuse tagastamine: 
  • Pakiautomaadi paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saad paki tasuta tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest.
  • Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, sisesta tagastuskood ja aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
Smartpostiga saabunud tellimuse tagastamine:
  • Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
  • Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Tagastamisel peavad olema tooted terved ja kandmata.  Tagastatavad esemed peavad olema eelnevalt pakendatud originaalpakendisse või originaalpakendiga võrdväärsesse pakendisse selliselt, et kaup ei saaks transpordil vigastada.

Tagastatava eseme eest maksame raha tagasi (ka kohaletoimetamise tasu) esimesel võimalusel (hiljemalt 7 tööpäeva jooksul) pärast tagastuse kättesaamist.